O dereito á educación é
recoñecido mundialmente dende que en 1948 se proclama a Declaración
Universal de Dereitos Humanos. Ademais, a Convención sobre dereitos do
neno (ratificada por 193 estados), recoñece este dereito a todos os
nenos e as nenas. No ano 2000, un informe da UNESCO
establece que a inclusión da infancia con necesidades especiais ou
pertencentes a minorías étnicas desfavorecidas, poboacións emigrantes,
comunidades remotas e illadas ou barrios urbanos marxinais, así como
doutros excluídos da educación, deberá ser parte integrante das
estratexias para lograr a educación para todos antes do 2015. En 2008,
con motivo da 48a Conferencia Internacional de Educación da UNESCO,
os Ministros de Educación e Xefes de Delegación de 153 Estados membro
afirman que unha educación inclusiva e de calidade é fundamental para
alcanzar o desenvolvemento humano, social e económico.
Grazas á Educación Inclusiva,
alumnos con alto risco de exclusión poderán mellorar a súa aprendizaxe
e, polo tanto, a súa calidade de vida. Pero a educación inclusiva non
beneficia só ao alumnado máis vulnerable, senón a toda a comunidade
educativa, como demostran as prácticas contidas nesta guía.
Teñen máis información sobre o
proxecto "Educación para o Desenvolvemento e Sensibilización Social
sobre Educación Inclusiva en España" impulsado por Save The Children na súa web oficial.
A través de http://autismodiario.org/
No hay comentarios:
Publicar un comentario