É un importante factor de abandono da escola e a máis frecuente das dificultades na lectura e aprendizaxe, pois é un trastorno que afecta basicamente á aprendizaxe da lectura pero que se manifesta tamén na escritura. Os suxeitos con dislexia constitúen o 80% dos diagnósticos de trastornos da aprendizaxe, situándose a prevalencia en torno ao 2-8%-8 dos nenos escolarizados. Hai maior porcentaxe entre os nenos que entre as nenas, e é bastante habitual que conten con antecedentes familiares, aínda que os devanditos familiares non sempre fosen diagnosticados.
lunes, 2 de junio de 2014
Guía general de la dislexia
A dislexia inclúese dentro
dunha ampla clasificación, a das dificultades específicas de aprendizaxe definidas como "Desorde nun ou máis dos procesos básicos que
involucra a comprensión oral e escrita da linguaxe". Os problemas que
poden observarse na escola concrétanse en distintas áreas: pensamento,
fala, lectura, escritura, deletreo ou dificultade para manexar signos
matemáticos. Dáse en suxeitos cun desenvolvemento cognitivo ou
intelixencia normal ou alta, que non padecen alteracións sensoriais
perceptibles e que recibiron unha instrución axeitada.
É un importante factor de abandono da escola e a máis frecuente das dificultades na lectura e aprendizaxe, pois é un trastorno que afecta basicamente á aprendizaxe da lectura pero que se manifesta tamén na escritura. Os suxeitos con dislexia constitúen o 80% dos diagnósticos de trastornos da aprendizaxe, situándose a prevalencia en torno ao 2-8%-8 dos nenos escolarizados. Hai maior porcentaxe entre os nenos que entre as nenas, e é bastante habitual que conten con antecedentes familiares, aínda que os devanditos familiares non sempre fosen diagnosticados.
É un importante factor de abandono da escola e a máis frecuente das dificultades na lectura e aprendizaxe, pois é un trastorno que afecta basicamente á aprendizaxe da lectura pero que se manifesta tamén na escritura. Os suxeitos con dislexia constitúen o 80% dos diagnósticos de trastornos da aprendizaxe, situándose a prevalencia en torno ao 2-8%-8 dos nenos escolarizados. Hai maior porcentaxe entre os nenos que entre as nenas, e é bastante habitual que conten con antecedentes familiares, aínda que os devanditos familiares non sempre fosen diagnosticados.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario