A Consellaría de Educación,
Cultura e Deporte do Goberno do Principado de Asturias, presenta esta guía co obxectivo de contribuír á
mellora da atención educativa do alumnado con necesidade específica de
apoio educativo por presentar dificultades de aprendizaxe en xeral, e en
particular para o alumnado que presenta trastorno por déficit de
atención con ou sen hiperactividade.
A publicación consta de dúas partes ben diferenciadas.
Unha primeira parte dirixida fundamentalmente a profesionais da
orientación educativa, na que se describen amplamente os procedementos
para a detección temperá, a avaliación e a intervención educativa cos
alumnos e alumnas con TDAH, e se proporcionan diversas ferramentas para levar a cabo este labor.
E unha segunda parte dirixida ao profesorado en xeral, na que se
facilitan orientacións e estratexias que permiten axustar a atención ás
necesidades educativas que presenta este alumnado.
A guía dedica
un lugar destacado ás adaptacións necesarias no proceso de avaliación.
Tamén se tratan aspectos esenciais a ter en conta para facilitar a
colaboración entre a familia e o centro educativo.
Descargar as guías
No hay comentarios:
Publicar un comentario