miércoles, 15 de abril de 2015

Revista de Educación: Monográfico sobre altas capacidades




Publicouse o número 368 (abril-xuño de 2015) da Revista de Educación, un monográfico co título: Alta capacidade e desenvolvemento do talento: aspectos críticos. 

Recolle os seguintes artigos: 
  • Dos xenes ao talento: perspectiva DMGT/CMTD.
  • Repensando as altas capacidades: unha aproximación evolutiva.
  • O Modelo Tripartito sobre a alta capacidade e as melloras prácticas na avaliación dos máis capaces, Sistema multicriterio para a identificación das altas capacidades Creativas/Produtivas e de Alto Logro.
  • A Batería Aurora: unha nova avaliación da intelixencia exitosa.
  • Por que os nenos prodixio son importantes.
  • O estudo de Julian C. Stanley sobre talento excepcional: unha aproximación personalizada para dar resposta ás necesidades de estudantes con altas capacidades.
  • O modelo Flipped Learning e o desenvolvemento do talento na escola.
  •  Diferenciación en Acción: o Integrated Curriculum Model.
  •  Por que algúns nenos con altas capacidades son notablemente máis exitosos na vida que outros con iguais oportunidades e habilidade.
  • Desacordos ao traballar en equipo: un estudo de caso con estudantes de ciencia con altas capacidades.

No hay comentarios:

Publicar un comentario