martes, 5 de abril de 2016

Procesos e instrumentos de evaluación neuropsicológica educativa

A neuropsicología como disciplina científica e profesional non para de ampliar os seus horizontes. Alí onde as funcións cerebrais teñen algunha implicación, a neuropsicología pode realizar importantes achegas. Isto foi tradicionalmente así no campo da clínica, traballando con persoas que sofren algunha patoloxía cerebral xa sexa adquirida ou congénita.

 A neuropsicología está a estender a súa metodoloxía de investigación e de traballo ao campo da educación. O cerebro e as funcións cerebrais teñen unha forte implicación nos procesos de aprendizaxe durante a etapa escolar. Esta implicación é dobre. Por unha banda, axudar a comprender os procesos de aprendizaxe e instrución; por outro, axudar a nenos con alteracións neuropsicolóxicas durante a súa etapa educativa. Con todo, a neuropsicología da educación necesita modelos teóricos contrastados e instrumentos para a súa aplicación na aula. Este libro tenta combinar tanto o coñecemento teórico sobre os procesos da aprendizaxe como práctico incluíndo os instrumentos para avalialo. Ademais, aborda desde os procesos máis básicos como os máis complexos e as alteracións da aprendizaxe. O lector poderá atopar capítulos sobre a avaliación de procesos sensoriais como a audición e a visión a capítulos sobre como avaliar a memoria, a atención, a función executiva ou a cognición social na aula. Ademais, tamén se inclúen capítulos sobre a avaliación da discalculia ou o déficit de atención e/ou hiperactividade.


https://sede.educacion.gob.es/publiventa/descarga.action?f_codigo_agc=17195


Fonte:  Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa (CNIIE)

No hay comentarios:

Publicar un comentario