Dada a progresiva complexidade
do currículo da Etapa Secundaria, sen perder de vista a adaptabilidade
do currículo basee ás capacidades propias dos alumnos que cursan estas
ensinanzas, procede a elaboración dun currículo especialmente deseñado
que, partindo dos niveis de desenvolvemento e adquisicións dos alumnos
con necesidades educativas especiais permanentes, garanta a continuidade
da súa formación, ordenando os obxectivos e contidos para conseguir
progresivamente a mellor integración social e laboral.
Este documento foi elaborado por profesionais do CREENA expertos na atención ao alumnado con minusvalidez psíquica. É froito da súa experiencia e dedicación como asesores e orientadores nos institutos de secundaria e como colaboradores na formación permanente do profesorado especialista en pedagoxía terapéutica destes centros.
A GUÍA quere proporcionar ao profesorado de Secundaria información abondo sobre as necesidades educativas do alumnado con minusvalidez psíquica e axudar no proceso de planificación da resposta educativa máis adecuada en cada caso.
Este documento foi elaborado por profesionais do CREENA expertos na atención ao alumnado con minusvalidez psíquica. É froito da súa experiencia e dedicación como asesores e orientadores nos institutos de secundaria e como colaboradores na formación permanente do profesorado especialista en pedagoxía terapéutica destes centros.
A GUÍA quere proporcionar ao profesorado de Secundaria información abondo sobre as necesidades educativas do alumnado con minusvalidez psíquica e axudar no proceso de planificación da resposta educativa máis adecuada en cada caso.
No hay comentarios:
Publicar un comentario