A eficacia atencional é a calidade da capacidade de atención: atender aos detalles, establecer conexións entre os estímulos, comprender e relacionar os sinais, identificar os estímulos relevantes, etc.
O déficit de atención sostida (A.S.) en cambio, característico da condición hiperactiva (Trastorno por déficit de Atención e Hiperactividade) consiste en non poder manter a atención en algo durante moito tempo e vai acompañado de hiperactividade ou excesivo momento. A diferenza os nenos/ás con TDA, o neno non ten problemas para manter a atención durante moito anaco, pero o tempo que pon atención non se decata de que é importante.
Segundo o Modelo Biopsicosocial da Organización Mundial da Saúde (OMS) os nenos desatentos presentan condicións biolóxicas, psicolóxicas e sociais diferentes a aqueles nenos que presentan os subtipos hiperactivo e impulsivo.
Fonte: www.fundacioncadah.org/ a través de Orientación compartida
Modelo biopsicosocial
da OMS para nenos e nenas inatentos que presentan características
biolóxicas, psicosociais, e sociais diferentes a aqueles nenos e nenas
que presenta subtipos hiperactivo e impulsivo.
Copy and WIN : http://ow.ly/KfYkt
Copy and WIN : http://ow.ly/KfYkt
Modelo biopsicosocial da OMS para nenos e nenas inatentos que presentan
características biolóxicas, psicosociais, e sociais diferentes a aqueles
nenos e nenas que presenta subtipos hiperactivo e impulsivo.
.TDAH INATENCIÓN
para máis información fai click na imaxe
Os alumnos e alumnas inatentos teñen algúns destes patróns de conduta :
Tempo cognitivo lento.
Memoria vaga e dispersa, dificultades na secuencia lineal do
discurso, perden detalles importantes.
Cambios das primeiras impresións,son neos e nenas que borran moi a
miúdo a tarefa e volven a empezar.
Problemas de Comprensión e Razoamento lóxico.
Problemas para Nominar e Describir, ao ter un tempo cognitivo lento
non reteñen ou non son capaces de evocar.
Pouco activos son alumnos lentos, mostran torpeza na súa autonomía.
Autoobservacións orais, estes alumnos e alumnas repítense o que
teñen que facer para fixar detalles específicos da tarefa.
Perden o rumbo da tarefa que está a facer, non captan a información
necesariada da explicación do profesor.
Dificultades escolares : presentan máis problemas en comprensión
oral e problemas de aprendizaxe, retraso na linguaxe e dificultades na
área de matemáticas que aqueles que son hiperactivos.
No Déficit de Atención específico non hai diferenzas entre o número de
casos de nenas e nenos e dáse máis o fracaso escolar, mentres cos
hiperactivos presentan máis problemas de conduta.
recollido fundacióncadah.org
Quizás también le interese:
Copy and WIN : http://ow.ly/KfYkt
Copy and WIN : http://ow.ly/KfYkt
Modelo biopsicosocial
da OMS para nenos e nenas inatentos que presentan características
biolóxicas, psicosociais, e sociais diferentes a aqueles nenos e nenas
que presenta subtipos hiperactivo e impulsivo.
Copy and WIN : http://ow.ly/KfYkt
Copy and WIN : http://ow.ly/KfYkt
DÉFICIT ESPECÍFICO DE
ATENCIÓN
Modelo biopsicosocial da OMS para nenos e nenas inatentos que presentan
características biolóxicas, psicosociais, e sociais diferentes a aqueles
nenos e nenas que presenta subtipos hiperactivo e impulsivo.
.TDAH INATENCIÓN
para máis información fai click na imaxe
Os alumnos e alumnas inatentos teñen algúns destes patróns de conduta :
Tempo cognitivo lento.
Memoria vaga e dispersa, dificultades na secuencia lineal do
discurso, perden detalles importantes.
Cambios das primeiras impresións,son neos e nenas que borran moi a
miúdo a tarefa e volven a empezar.
Problemas de Comprensión e Razoamento lóxico.
Problemas para Nominar e Describir, ao ter un tempo cognitivo lento
non reteñen ou non son capaces de evocar.
Pouco activos son alumnos lentos, mostran torpeza na súa autonomía.
Autoobservacións orais, estes alumnos e alumnas repítense o que
teñen que facer para fixar detalles específicos da tarefa.
Perden o rumbo da tarefa que está a facer, non captan a información
necesariada da explicación do profesor.
Dificultades escolares : presentan máis problemas en comprensión
oral e problemas de aprendizaxe, retraso na linguaxe e dificultades na
área de matemáticas que aqueles que son hiperactivos.
No Déficit de Atención específico non hai diferenzas entre o número de
casos de nenas e nenos e dáse máis o fracaso escolar, mentres cos
hiperactivos presentan máis problemas de conduta.
recollido fundacióncadah.org
Copy and WIN : http://ow.ly/KfYkt
Copy and WIN : http://ow.ly/KfYkt
DÉFICIT ESPECÍFICO DE
ATENCIÓN
Modelo biopsicosocial da OMS para nenos e nenas inatentos que presentan
características biolóxicas, psicosociais, e sociais diferentes a aqueles
nenos e nenas que presenta subtipos hiperactivo e impulsivo.
.TDAH INATENCIÓN
para máis información fai click na imaxe
Os alumnos e alumnas inatentos teñen algúns destes patróns de conduta :
Tempo cognitivo lento.
Memoria vaga e dispersa, dificultades na secuencia lineal do
discurso, perden detalles importantes.
Cambios das primeiras impresións,son neos e nenas que borran moi a
miúdo a tarefa e volven a empezar.
Problemas de Comprensión e Razoamento lóxico.
Problemas para Nominar e Describir, ao ter un tempo cognitivo lento
non reteñen ou non son capaces de evocar.
Pouco activos son alumnos lentos, mostran torpeza na súa autonomía.
Autoobservacións orais, estes alumnos e alumnas repítense o que
teñen que facer para fixar detalles específicos da tarefa.
Perden o rumbo da tarefa que está a facer, non captan a información
necesariada da explicación do profesor.
Dificultades escolares : presentan máis problemas en comprensión
oral e problemas de aprendizaxe, retraso na linguaxe e dificultades na
área de matemáticas que aqueles que son hiperactivos.
No Déficit de Atención específico non hai diferenzas entre o número de
casos de nenas e nenos e dáse máis o fracaso escolar, mentres cos
hiperactivos presentan máis problemas de conduta.
recollido fundacióncadah.org
Copy and WIN : http://ow.ly/KfYkt
Copy and WIN : http://ow.ly/KfYkt
No hay comentarios:
Publicar un comentario