Publicouse o número 368 (abril-xuño de 2015) da Revista de Educación, un monográfico co título: Alta capacidade e desenvolvemento do talento: aspectos críticos.
Recolle os seguintes artigos:
- Dos xenes ao talento: perspectiva DMGT/CMTD.
- Repensando as altas capacidades: unha aproximación evolutiva.
- O Modelo Tripartito sobre a alta capacidade e as melloras prácticas na avaliación dos máis capaces, Sistema multicriterio para a identificación das altas capacidades Creativas/Produtivas e de Alto Logro.
- A Batería Aurora: unha nova avaliación da intelixencia exitosa.
- Por que os nenos prodixio son importantes.
- O estudo de Julian C. Stanley sobre talento excepcional: unha aproximación personalizada para dar resposta ás necesidades de estudantes con altas capacidades.
- O modelo Flipped Learning e o desenvolvemento do talento na escola.
- Diferenciación en Acción: o Integrated Curriculum Model.
- Por que algúns nenos con altas capacidades son notablemente máis exitosos na vida que outros con iguais oportunidades e habilidade.
- Desacordos ao traballar en equipo: un estudo de caso con estudantes de ciencia con altas capacidades.
No hay comentarios:
Publicar un comentario